Telefonní ústředna pro Průmyslový areál

Vzhledem k současnému trendu na trhu pronájmu kancelářských prostor doporučujeme pro průmyslový areál vybudování jedné velké centrální pobočkové telefonní ústředny, která obslouží celý areál a poskytne jednotlivým subjektům v nájmu komunikační služby dle jejich individuálních a aktuálních potřeb.

CENTRÁLNÍ TELEFONNÍ SYSTÉM

Majiteli či správci průmyslového areálu doporučujeme vybudovat 1 velký centrální telefonní systém a poskytovat formou pronájmu telekomunikační služby jednotlivým subjektům v nájmu. Moderní pobočková telefonní ústředna se dokáže flexibilně přizpůsobit měnícím se podmínkám v areálu, kde dochází i k častému střídání nájemníků, velikosti firem a jejich komunikačních potřeb. Pořízení 1 velkého komunikačního systému je navíc ekonomicky výhodnější, než nákup např. 20 malých telefonních systémů.



Flexibilita funkcí a kapacity

Funkčně se centrální systém dokáže přizpůsobit více nezávislým celkům v areálu a poskytovat dle potřeb firem např. bezdrátový systém DECT, integraci mobilních telefonů, funkce call centra, IP telefonii apod. Ze základní výstavby systému je možné také postupné rozšiřování a navyšování kapacity. Nově příchozí společnost si může přenést s sebou do areálu i svá původní telefonní čísla. Při odchodu firmy z areálu či příchodu nové firmy do areálu lze centrální systém snadno přenastavit a přizpůsobit kapacitně i funkčně potřebám nového nájemníka.
 


bezdrátový DECT systém


integrace mobilních telefonů

Centrální správa

Výhodou centrálního systému je možnost jednotné správy majitelem areálu. Centrálním nákupem telekomunikačních služeb lze zase ušetřit a navýšit marži za pronájem telefonní ústředny jednotlivým subjektům v areálu.

Pronájem systému

Dnešní firmy často vyžadují a oceňují možnost pronájmu komunikačních služeb (i ostatních kancelářských technologií, např. pronájem tisku a multifunkčních zařízení), který jim umožňuje snižovat náklady na vlastnictví, být „lehké“, flexibilní a získat funkce i kapacitu, která aktuálně vyhovují jejich potřebám.

Pro majitele areálu může zase přeprodej telefonních služeb představovat zajímavý příjem. Naše společnost pro Vás dokáže vytvořit koncepci komunikačního systému a jeho pronájmu „na klíč“, máme bohaté zkušenosti.  


bezdrátový DECT systém


call centrum

Výhody centrálního komunikačního systému pro průmyslový areál:

  • pronájem telekomunikačních služeb a ústředny nájemníkům v areálu
  • centrální správa telefonní ústředny správcem areálu
  • centrální nákup telekomunikačních služeb – představuje levnější služby pro nájemníky a vyšší marži pro majitele areálu
  • flexibilita funkcí a kapacity dle aktuální obsazenosti areálu
  • ekonomické řešení (1 velký systém představuje menší investici než 20 malých systémů)
  • integrace původních telefonních čísel nového nájemníka

S tímto typem řešení máme bohaté zkušenosti. Kontaktujte nás, prosím, pro více informací.

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.