Telefonní ústředna pro Nemocnici a Lázně


Pro rozsáhlé komplexy nemocnic a lázní doporučujeme moderní telefonní ústřednu, která dokáže využít současnou analogovou infrastrukturu (např. telefony na pokojích), současně podpoří digitální koncová zařízení s pokročilejšími funkcemi pro náročnější uživatele (manažery a recepční) a dokáže integrovat IP telefony instalované na vzdálenějších pracovištích a připojené do komunikačního systému přes internet. Telefonní systémy umí podpořit postupnou migraci na IP a také možnost rozšíření kapacity vnitřních poboček do budoucna, dle aktuálních potřeb organizace.

Integrace CTI, CRM a informačního systému

Pro zefektivnění provozu a profesionální odbavování hovorů pacientů a klientů, doporučujeme integraci komunikačního a informačního systému nemocnice či lázní. CTI aplikace a propojení s informačním systémem Vaší organizace umožní integraci hlasu a dat, dokáží zobrazovat informace o volajícím již při vyzvánění hovorů nebo například zobrazovat kartu pacientů v průběhu hovoru. CRM funkce umožní zřízení vlastního kontaktního centra či call centra s možností marketingově-obchodní komunikace s klienty. Nahrávání hovorů oceníte například u cizojazyčných telefonátů nebo pro možnost znovu-poslechnutí hovoru s daným pacientem a ověření si informací a termínů, které v telefonátu zazněly.


V oblasti zdravotnictví je jasná a spolehlivá komunikace zcela zásadní. Moderní telefonní ústředny poskytnou Vašemu personálu snadno použitelnou technologii, která zajistí stálý kontakt s ostatními členy týmu, pacienty nebo klienty, ať už jsou kdekoliv. Stejně cenná je i schopnost komunikačních zařízení začlenit se do Vašich stávajících systémů, jako jsou například systémy tísňového volání.

Integrace mobilních telefonů

Pracovníci pohybující se po lázeňském či nemocničním komplexu ocení možnost využívat komfortní funkce telefonní ústředny, jakými jsou přepojování hovorů, volání zdarma mezi pobočkami apod. Pro klienty, pacienty a partnery budou také vždy k zastižení na telefonním čísle známém pro jejich stolní telefon.

Hotelové-lázeňské funkce


Integrace telekomunikačního systému s informačním systémem může, například, pomoci s organizací ubytování. Díky tomu, že na každém pokoji je umístěn telefonní terminál, může přes toto zařízení personál zadávat do systému aktuální informace o stavu úklidových prací na jednotlivých pokojích. Jakmile pokojská začne s úklidem v pokoji, zadá na telefonním terminálu číselný kód, kterým do systému předá informaci o tom, že zde právě probíhá úklid. Po dokončení práce obdobným způsobem změní stav u místnosti na „uklizeno“. Personál na recepci se tak okamžitě dozví, že je již možné na pokoji ubytovat nového klienta.
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.