Poradce – Trendy – Zvýšení efektivity práce

Díky zjednodušení činností a komunikace zvyšujete efektivitu svého podnikání v každém aspektu pracovního dne. Moderní telefonní systémy disponují několika funkcemi navrženými pro zvýšení efektivity a vylepšení způsobu Vaší práce.


Řešení call centra

I když jste malá nebo středně velká firma, využití call centra odpovídající velikosti může zvýšit efektivitu Vaší činnosti. Ústředny zahrnují vyspělou funkci směrování hovorů, která umožňuje spojení s call centrem bez nutnosti použít externí server CTI.

Automatická hlasová navigace

Díky informaci o tom, kolikátý v pořadí právě je, se může volající rozhodnout, zda vyčká na spojení, zanechá vzkaz nebo zavěsí. To zlepšuje dojem zákazníků z komunikace s Vaší firmou a zvyšuje jejich spokojenost s poskytovanými službami.

Monitorování volajícího a historie volání

Nadřízení mohou monitorovat stav aktuálních volajících, operátorů a dalších pracovníků v týmu s cílem zajistit lepší řízení vztahů se zákazníky. Díky tomu mohou lépe pochopit případné problémy na pracovišti a zlepšit činnost call centra.
Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.